Subject: Riigiteele nr 11251 Kiirustabloo paigaldamine
From: "Rait Parve" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 12 Aug 2024 11:45:55 +0300

Tere

Viimsi vallale laekub nii kirjalikke kui suulisi pöördumisi seoses
kihutajatega riigiteel nr 11251 Viimsi-Rohuneeme tee, oleme need edastanud
Transpordiametile vastamiseks ning eelduslikult on teeomanik probleemist
teadlik.

Mõned aastad tagasi paigaldas Transpordiamet riigiteele nr 11250
Tallinn-Viimsi-Randvere tee km 15,5 Randvere külla sissesõidule
kiirustabloo. Antud kiirustablool on selge mõju liiklejate käitumisele.

Eeltoodust lähtuvalt teeme ettepaneku paigaldada kiirustabloo ka Rohuneeme
teele.

Lugupidamisega

Rait Parve
transpordi vanemspetsialist
ehitus- ja kommunaalosakond
Viimsi vallavalitsus
+372 602 8707

 <http://www.viimsi.ee/> www.viimsi.ee